فرشته زمینی ما

سلام به زندگی 2

1393/2/1 10:15
نویسنده : مامانی
88 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

یادم رفت چندتا از اتفاقای خوب دیگه رو بهت بگم:

من اولین تکون خوردنت رو روز 5شنبه 28 فروردین ساعت 3:42 عصر وقتی در حال رانندگی کنار بابا ناقوس بودم حس کردم

البته فقط لبخند زدم و نتونستم از شدت خوشحالی جیییییغ بزنم

حسم مثل حس کردن نبض بود!

درست روزیکه تو 18 هفته کامل شده بودی

اصلا این 3 ،4 روز 25 تا 28 فروردین همه ی حسای خوب دنیا رو من یهویی بلعیدم

ساعت 3:45 هم وقتی بابا ناقوس از ماشین پیاده شد من این خبر رو به باباییت دادم و بابایی هم ذوقید

امسال عید بابایی یه تقویم از ماه های بارداریم که از دی ماه شروع شده و تا شهریور ادامه داره چاپ کرده که من هر رویداد خوبی که مربوط به تو هستش رو مینویسم

البته من دقیقا از اولین روزیکه فهمیدم یه دفترچه خاطرات کوچولو با دستخط خودم واست درست کردم!

دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)