فرشته زمینی ما

این چند روز

1393/2/21 9:15
نویسنده : مامانی
75 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دختر نازم که شده دنیای من...

خوبی گلم؟

مامانی این چند روز حسابی درگیر درساش بوده و مطمئناکلی به اطلاعات تو هم اضافه شده!

سه روز پیش وقتی داشتم میرفتم دانشگاه به سلامتی جوی کنار پیاده رو رو ندیدم و یه پام رفت توی جو و خودمم بپهلو خوردم زمین!!!

وای نمیدونی چقدر ترسیدم

اللهی بمیرم واست که یه همچین مامان سر به هوایی گیرت کرده!

دوستام اونور پیاده رو بودن و اونا هم کلی نگرانم شدن و دو به دقیقه حالمو میپرسیدن...

رفتیم توی کلاس هرکی یه چیزی میگفت و از خاطرات دوران بارداری خودش یا دوستاش حرف میزد و میخواستن آرومم کنن و بگن که اتفاقی نیفتاده!!!!

یه شکلات خوردم! دیدم گیتا خانم یه تکونی به خودش داد و منم به همه اعلام کردم که کوچولوم تکون خورد

خلاصه که خیلی استرس داشتم امروز هم تصمیم دارم واسه چکاپ برم مطب دکترم

ایشالله که طوری نباشه و همه چی آروم و خوب باشه

روز جمعه یهو هوس کردم واست ازیه سایت نسبتا معتبر که لوازم نی نی رو به صورت اینترنتی میفروشه یه مقدار لباسای سایز 0 و 1 رو بخرم

مارک آشور و تاپ لاین ... به نظرم جنسای خوبی هستن البته قبلش توسط خاله زهرا به من مشورت های لازم داده شده بود...

عکس چندتا از لباسا رو میذارم... امیدوارم خوشت بیاد گوگولی من و به شادی بپوشی!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهیار
2 مرداد 94 22:55
مطالب وبلاگت قشنگه !